سرور مجازی
فضای مجازی

عقب‌نشینی شاخص بورس تا نیمه 1.4 میلیون واحد

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 8میلیارد و 793میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 8هزار و 59میلیارد تومان در بیش از 697 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 37هزار و 991واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 450هزار و 221واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل شرکت‌های توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و تامین سرمایه نوین با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3 میلیارد و 418میلیون ورقه به‌ارزش 37هزار و 846میلیارد تومان در 454هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 528واحد افت کرد و در ارتفاع 21هزار و 468واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی سنگ آهن گهر زمین، بیمه پاسارگاد و پلیمر آریا ساسول شد و در مقابل شرکت‌های مجتمع جهان فولاد سیرجان، صنعتی مینو و تولید نیروی برق دماوند بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا