سرور مجازی
پیشفرض

پیش‌بینی بورس فردا ۷ اردیبشهت/ بازگشت اعتماد به بورس

به گزارش تجارت‌نیوز، معاملات بورس در چهارمین روز کاری هفته با افزایش بیش از یک درصدی به محدوده یک میلیون و ۵۲۲ هزار واحدی رسید.

شاخص هم‌وزن و  شاخص فرابورس به ترتیب ۴۷۹۶ واحد و ۷۶ واحد رشد داشتند. به طور کلی بیش از ۱۲میلیارد برگه سهام در میان معامله‌گران امروز دست به دست شد و ۱۶۰میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها به بازار وارد شد.

یشترین ورود پول حقیقی‌ها به بازار در گروه‌های خودرو و ساخت قطعات، محصولات غذایی و آشامیدنی و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات بود. حقوقی‌ها نیز خریدار سهام در گروه‌های شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی و فلزات اساسی بودند.

نمادهای خساپا، غشهداب و ورنا لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند.

بورس صعودی می‌شود؟

کاویان عبداللهی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز می‌گوید: بورس فردا یک شروع مثبتی خواهد داشت و احتمالا این روند ادامه‌دار باشد. البته با توجه به تحولات بازار سرمایه‌گذاران باید با احتیاط بیشتری عمل کنند. همچنین اعتماد سرمایه‌گذاران تا حدودی به بورس بازگشته است.

وی توضیح می‌دهد: بورس امروز رشد ۱۵ هزار واحدی یا حدود دو درصد رشد کرد. شاخص هم‌وزن نیز صعودی بود. فارس تاپیکو، شپنا، شبندر و خودرو بیشترین تاثیر را روی بازار سرمایه داشتند. شاخص فرابورس نیز رشد ۷۶ واحدی داشت. یک مقداری عرضه در بازار فرابورس داشتیم و برخی از زمان‌های معاملاتی، فرابورس به فاز منفی رسید.

mydtc.ir

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا