سرور مجازی
رمز ارز

اپتیمیسم در صدر پرسودترین‌‌ها قرار گرفت! قیمت OP به بالای ۴ دلار برمی‌گردد؟

اپتیمیسم در صدر پرسودترین‌‌ها قرار گرفت! قیمت OP به بالای ۴ دلار برمی‌گردد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت بیشتر ارزهای دیجیتال از زمان تکمیل چهارمین رویداد هاوینگ بیت کوین، روندی جانبی داشته‌ است. از طرفی، قیمت خود بیت کوین نیز در نزدیکی سطح ۶۳ هزار دلار در نوسان است و به نظر می‌رسد خرس‌ها و گاو‌ها نمی‌توانند برتری خود را بر دیگری ثابت کنند.

با این حال، توکن‌ بلاکچین‌ لایه ۲ اپتیمیسم (OP)، عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و گاو‌ها موفق شده‌اند با افزایش فشار خرید، یک کف بالاتر در چارت روزانه این رمزارز ایجاد کنند.

قیمت اپتیمیسم در دو ماه گذشته کاهش قابل توجهی را تجربه کرد که توسط یک خط روند نزولی در نمودار روزانه نشان داده شده است. با این حال، در پی هاوینگ اخیر بیت کوین، قیمت OP در نزدیکی سطح ۲ دلار یک کف تشکیل داده و از آن زمان در حال صعود بوده است.

Ramzarzخرید OP فقط با 10 هزار تومان!
فقط با 10 هزار تومان اوپتیمیزم را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید OP

از زمان تشکیل این کف، قیمت حدود ۴۵ درصد افزایش یافته و به ۲.۶۳ دلار رسیده است.optimism-price-forecast-is-op-ready-to-hit

همچنین، قیمت این توکن در پی رشدی ۱۶.۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، موفق شده است خط روند نزولی را بشکند. بسته شدن کندل روزانه بالای مقاومت خط روند، نشان‌دهنده تغییر در پویایی بازار به نفع خریداران است.

به گفته تحلیلگران، رالی پس از شکست خط روند می‌تواند قیمت توکن OP را تا ۳.۴ دلار و پس از آن، تا ۴ دلار و حتی تا ۴.۷۸ دلار افزایش دهد. در نقطه مقابل، اگر فشار فروش ادامه یابد، امکان سقوط قیمت به زیر ۲ دلار وجود دارد.

در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) در نزدیکی سطح خنثی ۵۰ درصد در نوسان است که نشان‌ می‌دهد احساسات منفی بازار در حال بهبود به سمت خنثی است.

از طرفی، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه ممکن است به عنوان یک مقاومت پویا در برابر افزایش قیمت عمل کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا