سرور مجازی
رمز ارز

از ایردراپ توکن هوش مصنوعی ChainGPT جا نمانید!

از ایردراپ توکن هوش مصنوعی ChainGPT جا نمانید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شبکه زیرساخت هوش مصنوعی ChainGPT با کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) همکاری کرده تا میزبان یک ایردراپ باشد.

در این ایردراپ، در مجموع، توکن‌های CGPT به ارزش ۵۰۰۰۰ دلار توزیع خواهد شد. تخمین زده می‌شود که تا ۱۰۰۰۰ نفر در جامعه کریپتو می‌توانند در این کمپین شرکت و توکن‌ها را دریافت کنند.

برای این منظور، از ۲۳ اکتبر تا ۷ نوامبر، کاربران می‌توانند در ایردراپ ChainGPT شرکت کنند. افرادی که در این بازه زمانی ChainGPT را در توییتر دنبال می‌کنند، توییت تبلیغاتی را لایک کرده و به اشتراک می‌گذارند، و وظایف موجود در صفحه ایردراپ کوین مارکت کپ را انجام می‌دهند، واجد شرایط دریافت توکن‌های ChainGPT رایگان خواهند بود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

اهداف این برنامه، افزایش تعداد کاربران فعال CGPT و افزایش مشارکت در جامعه است. بالاترین رکورد برای TVL آن در ۱۷ اکتبر اعلام شد: بیش از ۱.۳ میلیون دلار CGPT که در حال حاضر، توسط بیش از ۱۶۰۰۰ دارنده توکن سرمایه‌گذاری شده است.

راه‌اندازی ایردراپ ChainGPT تنها چند روز پس از فهرست شدن CGPT در صرافی برتر HTX (هوبی سابق) انجام می‌شود که دسترسی جهانی به توکن بومی این پروتکل را بیشتر گسترش می‌دهد.

ChainGPT همچنین به تازگی این خبر را به اشتراک گذاشت که توسط BNB Chain به آن کمک هزینه گس اعطا شده است. با توجه به مشارکت گسترده آن در اکوسیستم BNB، این پروژه برای ماه اکتبر بودجه دریافت کرده است.

توسعه‌دهندگان ChainGPT اعلام کرده‌اند که دستیار ترید مبتنی بر هوش مصنوعی، یکی از محصولات مهم بعدی آنها است. این ابزار به معامله‌گران ارزهای دیجیتال در تصمیم‌گیری‌های آگاهانه‌تر بر اساس تحقیقات هوش مصنوعی در بازار کمک خواهد کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا