سرور مجازی
فضای مجازی

از دانلود رادار هواشناسی تا دانلود لانچر مایکروسافت

این روز‌ها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزار‌هایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزار‌ها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار


دانلود آیکون پک اندرویدی Vera Icon Pack 5.0.5

رابط کاربری یکی از مهم‌ترین لایه‌های بخش نرم افزاری تلفن هوشمند به حساب می‌آید که به طور کامل توسط کارشناسان خاص این رشته طراحی، تولید و توسعه داده می‌شود. رابط کاربری در نسخه‌های اخیر اندروید تغییرات زیادی داشته است اما هنوز هم برخی از افراد از آیکون‌های برنامه‌های خود لذت نمی‌برند. اگر رابط کاربری یک گوشی از طراحی مناسبی بهره نبرد موجب سردرگمی و عدم تجربه لذت بخش برای کاربران می‌شود.

با نرم‌افزار Vera Icon Pack تصویر پس‌ زمینه، نحوه قرارگیری فولدر‌ها، بسته‌های آیکونی مختلف، افکت‌های جذاب، ویجت‌های متنوع، کنترل رنگ و فونت منو‌ها و بسیاری از قابلیت‌های دیگر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا به هر نحوی که علاقه دارkد، محیط تلفن هوشمند خود را شخصی‌سازی کنند. از ویژگی‌های این آیکون پک باید به حجم مناسب و ظاهر بسیار جذاب ساخته شده برای نرم افزارها اشاره کرد.

دانلود Dove Icon Pack 1.1-8 – آیکون پک سبک اندروید

دانلود آیکون پک Vera Icon Pack


دانلود لانچر مایکروسافت Microsoft Launcher 6.220502.0.1048851

نرم افزار Microsoft Launcher یک لانچر گرافیکی است که شرکت معروف مایکروسافت آن را توسعه داده و برای سیستم‌ عامل اندروید منتشر کرده است. لانچر مذکور دارای امکاناتی منحصر به فرد است که به کاربرانش اجازه می‌دهد روی دستگاه خود کنترل کامل داشته باشند و بتوانند رابط کاربری را به صورت حرفه‌ای شخصی‌سازی کنند.

شما می‌توانید به وسیله این نرم‌ افزار پس زمینه دستگاه خود را تغییر داده و تم‌های مختلفی را به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از این لانچر بین گوشی و رایانه خود تعامل ایجاد کنید.

دانلود Microsoft Launcher لانچر

دانلود لانچر مایکروسافت Microsoft Launcher


دانلود برنامه رسمی جیمیل Google Gmail 2022.05.15.450795317

پست الکترونیک یکی از سرویس‌های محبوب است که طرفداران زیادی در بین کاربران دارد. شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت با دوستان و آشنایان خود بسیار سریع و ارزان ارتباط برقرار کنید. همچنین ارسال فایل‌ها و متن‌ها امکان پذیر خواهد بود البته محدودیت‌هایی در اندازه و حجم فایل ارسالی وجود دارد. هر فرد باید در سایت‌های مخصوص برای خود حسابی تعریف کند و از طریق نام کاربری و رمز عبور از اکانت خود استفاده کند.

Google Mail یا همان Gmail قدیمی‌ترین و اولین سرویس دهنده‌ این خدمات در دنیاست و ۱۵ گیگ فضای رایگان برای صندوق دریافت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. رابط کاربری جیمیل فوق‌العاده سبک و کاربرپسند و به سبک موتور جستجوگر Google متن محور طراحی شده است. از جمله قابلیت‌های این سرویس می‌توان به ۴۰ زبان مختلف، گفتگوی آنلاین، دسته بندی پیام‌ها، دانلود پیام‌ها روی کامپیوتر اشاره کرد.

جیمیل

دانلود برنامه رسمی جیمیل Google Gmail


دانلود برنامه آوت‌لوک مایکروسافت Microsoft Outlook 4.2219.0

نرم‌افزار Microsoft Outlook یکی از برنامه‌های مجموعه آفیس شرکت مایکروسافت است. به وسیله این نرم افزار می‌توانید در محیطی زیبا و جذاب حساب ایمیل خود را مدیریت کنید.

با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید صندوق پیام خود را چک کرده، ایمیل‌ها را ویرایش و برای دیگران ایمیل ارسال کنید. کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند کار‌های اداری و مدیریتی را به راحتی کنترل کنند و به یک تقویم پیشرفته دسترسی داشته باشند.

دانلود Microsoft Outlook

دانلود برنامه آوت‌لوک مایکروسافت Microsoft Outlook


دانلود مرورگر کروم قناری Chrome Canary 104.0.5083.2

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند، زیرا می‌توانند تجربه حضور آنها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به کروم اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر کروم منتشر شده که تجربه کاربری جدیدی به کاربران ارائه خواهد کرد. مرورگر مذکور Chrome Canary نام دارد. این مرورگر آمده تا قابلیت‌های جدید را به کاربران پیش از اضافه شدن به نسخه اصلی ارائه کند.

دانلود Chrome Canary

دانلود مرورگر کروم قناری Chrome Canary


دانلود گوگل فوتوز Google Photos 5.92.0.450790263

با استفاده از نرم افزار Google Photos می‌توانید به راحتی عکس‌ها و فیلم‌هایتان را در فضای ابری گوگل آپلود کنید. یکی از دلایل مطرح بودن این نرم افزار ویرایش و سازماندهی عکس‌های شما است که با افزایش امنیت و حفظ اطلاعات خود می‌توانید نسخه پشتیبان از تصاویر و ویدئوهای شخصی خود تهیه کنید یا به اشتراک بگذارید.

نرم افزار Google Photos از برترین برنامه‌هایی است که توسط شرکت گوگل توسعه یافته و به کاربران سادگی در استفاده از برنامه‌ها را پیشنهاد می‌دهد. هدف شرکت گوگل از توسعه این برنامه آن است که کاربران دیگر تصاویر و ویدئوهای خود را از دست ندهند و همواره در فضای ابری نگه دارند.

این نرم افزار تاکنون امتیاز عالی ۴.۴ را از کاربران گوگل پلی استور کسب و حدود یک میلیارد بار دانلود شده است. در ادامه نسخه اندروید این نرم افزار را دانلود کنید.

دانلود google photos

دانلود گوگل فوتوز Google Photos


دانلود برنامه فروشگاه گوگل Google Play Store 30.7.19

نرم‌افزار Google Play Store، نرم‌افزار مارکت شرکت گوگل بوده که برای برنامه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید ساخته شده است. شرکت‌های گوناگون پس از تولید نرم‌افزارها، آن‌ها را در این فروشگاه معروف قرار می‌دهند. کاربران گوشی‌های هوشمند اندروید نیز می‌توانند با نصب این مارکت، نرم‌افزارهای مورد نظر خود را دانلود و نصب کنند.

در این نرم‌افزار بیش از ۵۰۰ هزار برنامه و بازی وجود دارد، افراد می‌توانند با این برنامه به مشاهده‌ رتبه بندی برنامه‌ها، بررسی برنامه‌ها و تصاویر منتشر شده از آن‌ها بپردازند. با این نرم‌افزار تمام اپلیکیشن‌های مارکت اندروید در اختیار کاربران است و آن‌ها می‌توانند برنامه‌های رایگان را با لینک مستقیم دانلود کنند.

دانلود Google Play Store

دانلود برنامه فروشگاه گوگل Google Play Store


دانلود اپلیکیشن نمایش اخبار SmartNews 22.5.30

در دنیای امروز مطالعه و خواندن جدیدترین اخبار یکی از مهم‌ترین کارهایی است که افراد در طول روز انجام داده و به مطالعه اخبار مهم روز خود اهمیت بالایی می‌دهند. نرم افزار‌های نمایش اخبار زیادی در فروشگاه‌های موبایلی وجود دارند، اما یکی از برترین نرم افزار‌های نمایش اخبار مهم در جهان و گوشی‌های اندرویدی نرم افزار SmartNews: Local Breaking News است.

این نرم افزار اخبار جهانی و مهم را به صورت لحظه‌ای منتشر می‌کند و کاربران می‌توانند مقالات، سرخط‌ها و اخبار فوری که از منابع معتبر منتشر می‌شوند را در این برنامه مشاهده کنند. این برنامه دارای امتیاز ۴.۲ از ۵ در فروشگاه گوگل پلی است.

دانلود SmartNews

دانلود اپلیکیشن نمایش اخبار SmartNews


دانلود رادار دقیق هواشناسی MyRadar Weather Radar Pro 8.33.0

دانستن وضعیت آب و هوا می‌تواند در بعضی مواقع کمک زیادی به ما کند. فرض کنید برای آخر هفته برنامه خارج از شهر دارید؛ اگر ندانید که قرار است در آن بازه زمانی هوا چگونه باشد ممکن است با یک باران ناگهانی غافلگیر شوید اما اگر زودتر به فکر بررسی آب و هوا باشید می‌توانید با اطمینان بیشتری برنامه ریزی کنید. 

حتی برای لباس پوشیدن نیز شما می‌توانید از برنامه‌های پیش‌بینی هوا استفاده کنید تا متوجه شوید بهتر است فردا لباس سبک بپوشید یا بارانی ، زیرا ممکن است هوا بارانی باشد. در بین همه نرم افزارهای پیش‌بینی آب و هوا، MyRadar Weather Radar یکی از بهترین‌ها است.

از ویژگی‌های بارز این برنامه می‌توان به محل قرار دادن مکان‌ها و موقعیت‌های دلخواه در لیست علاقه‌مندی‌ها برای دسترسی سریع، هشدارهای آب و هوایی برای هشدار دادن در مواقع بحرانی برای اطلاع کاربران و دارا بودن یک محیط کاربری ساده، آسان و کاربر پسند به دور از هیچگونه ابهام اشاره کرد.

دانلود MyRadar Weather Radar Pro

دانلود رادار هواشناسی MyRadar Weather Radar Pro


دانلود برنامه واتساپ بیزینس بتا WhatsApp Business Beta 2.22.12.7

جدیدترین آپدیت اپلیکیشن واتساپ بیزینس، ۱۰۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است. پیام رسان واتساپ با قرار دادن امکانات و به روز رسانی‌های مناسب، میلیون‌ها کاربر در جهان دارد. با توجه به استقبال کاربران، توسعه دهندگان نسخه‌ای را برای کسب و کار‌ها ایجاد کرده اند. شرکت WhatsApp Inc نرم افزار WhatsApp Business Bete را توسعه داده است.

مدیران کسب و کار‌ها با استفاده از قابلیت‌ها و امکانات این نسخه روی مشتریان خود نظارت دارند. می‌توان پیام‌های مورد نیاز را در لیست مسیج‌های از پیش تنظیم شده وارد کرد. کاربران می‌توانند هنگام دریافت پیام تکراری، فایل مرتبط با آن را از لیست انتخاب و ارسال کنند. علاوه بر این پروفایل این مسنجر نسبت به نسخه اصلی آن به شکل تجارت مدنظر و دارای گزینه‌های متنوعی است.

نرم افزار WhatsApp Business Bete

دانلود برنامه واتساپ بیزینس بتا WhatsApp Business Beta


 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا